prihlásenie
PRIHLÁSIŤ
nákupný košík
0,-€

VOGE 525 ACX

Mám štýl na veky vekov. Ver, že aj ty mu podľahneš

Objem motora: 494 cm³
Výkon: 35 kW
Spotreba: 3,9 l/100 km
Vodičský preukaz: A2

Štýl kombinujúci klasickú a modernú mašinu sa neokuká
Elegantné tvary minulosti a zároveň tie najpokročilejšie technológie súčasnosti zo mňa robia krásku, ktorá očarí azda každého. Keď spolu vyrazíme do sveta, pritiahneme pozornosť všetkých generácií.

S nástrahami mesta si hravo poradím vďaka poprednému odpruženiu od japonskej Kayaby s up-side-down vidlicou. Vzadu to istí kyvná vidlica s ľahkou konštrukciou a tlmičom, ktorá je tiež od Kayaby.

Jazda do práce sa stane príjemnou zábavou a dlažobné kocky ťa už nikdy nerozhodia. Keď na semaforoch blikne červená, brzdy od japonského Nissinu zaručia zamatové pristátie. S rovnakým odhodlaním ťa vezmem na poľnú cestu a pokojne vyrazíme aj k vode. Na podobné výlety sa skvele hodí univerzálny vzor na moja bezdušovej gume či drôtený výplet. Vpredu mám 19-palcový ráfik a vzadu klasickú sedemnástku. Vďaka tomu nás nejaká tá diera na vozovke ani jama v ceste nezastavia.

Klasické okrúhle svetlá ti rozžiaria svet pomocou LED technológie. Nechýba mi prehľadná TFT obrazovka s automatickým prepínaním denného/nočného režimu a množstvom údajov: zaradený kvalt, stav paliva, priemerná spotreba, vonkajšia teplota, tlak v pneu a mnoho ďalšieho. Určite ťa potešia nastaviteľné páčky na riadidlách alebo možnosť prepojiť obrazovku s mobilom cez blutúta.

Ak ti viac sedia zliatinové kolesá, omrkni moju ségru – Voge 525 AC.
525 ACX
Aj zozadu som neprehliadnuteľná
Čisté dizajnové línie podporené vyladenou LED technológiou. Presne takto chceš, aby svietilo fáro pred tebou. Nikoho neoslňujú a pritom ich dokonale vidieť.

Sexi zvuk vykúzli precízne spracovaný výfuk
Presné zvary, večný materiál a zvuk, ktorý ťa len tak neomrzí. Takto nejako by mal poriadny výfuk vyzerať.

Skvele svietiace svetlomety
Navonok oldschoolový dizajn, vo vnútri moderná LED technológia. Moje svetlomety sa podobajú hviezdam. Skvele vyzerajú a dosvietia neuveriteľne ďaleko.

Displej veľký ako tablet
Pripoj sa cez Apple alebo Android a hovory zo svojho mobilu uvidíš na displeji prístrojovky. Ovládaš ho prepínačom na riadidlách. Ukáže ti aj užitočné údaje ako otáčky motora, rýchlosť, teplotu vzduchu a motora, priemernú spotrebu paliva, stav tlaku v pneu, hodiny, počítadlo nalietaných kilákov, nechýba ani zaradený kvalt. Túto obrazovku si obľúbiš!

Kvalita žiari z každučkého detailu
Aj na tej najposlednejšej drobnosti uvidíš čisté spracovanie a oceníš cit, ktorý dizajnéri dali do stavby mašiny.

Brzdy, na ktoré sa môžeš spoľahnúť
Zabudni na brzdenie očami. Japonské brzdy Nissin s dvoma brzdovými kotúčmi s priemerom 298 mm a s dvoma piestami v brzdiči sa postarajú o zamatové zastavenie. Kvalitné brzdenie je základ. No nie?
Objem motora: 494 cm3
Typ motora: štvortaktný radový dvojvalec DOHC
Maximálny výkon: 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm
Maximálny krútiaci moment: 50,5 Nm / 6 500 rpm
Kompresný pomer: 11.51
Sekundárny pohon: reťazou
Prevodovka: manuálna, 6 rýchlostných stupňov
Štartér: elektrický
Chladenie: vodou
Emisná norma: EURO 5
Emisie CO2: 88 g/km
Systém dávkovania paliva: elektronické vstrekovanie Bosch
Objem nádrže: 19 litrov
Spotreba paliva: 3,9 l/100 km
Maximálna rýchlosť: 160 km/hod
Odpruženie vpredu: Upside-Down vidlica Kayaba, ø 41 mm / zdvih 141 mm
Odpruženie vzadu: kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič Kayaba, zdvih 61,5 mm
Pneu vpredu: 110/80-R19 – Metzeler Tourance
Pneu vzadu: 150/70-R17 – Metzeler Tourance
Brzdy vpredu: 2x dvojpiestkové strmene NISSIN, 2× kotúč (ø 298 mm)
Brzdy vzadu: jednopiestkový strmeň NISSIN, 1× kotúč (ø 240 mm)
ABS: áno Bosch
Rozmery (D׊×V): 2 150 × 820 × 1 230 mm
Pohotovostná hmotnosť: 198 kg
Výška sedadla: 840 mm
198
okamžite