AKCIOVÁ
PONUKA
ONLINE
SORTIMENT
ŠTVORKOLKY
ATV
MALOTRAKTORY
SKÚTRE
PITBIKE
/ MOTOCYKLE
OBLEČENIE
OFF-ROAD
OBLEČENIE
ROAD
OBLEČENIE
VOĽNÝ ČAS
PRÍSLUŠENSTVO
ŠTVORKOLKY
PRÍSLUŠENSTVO
MOTOCYKEL
PNEUMATIKY
VÝPREDAJ
DARČEKOVÉ
POUKAZY
NIEČO
PRE VAŠE ZDRAVIE
DARČEKOVÉ
BALÍČKY
NÁHRADNÉ
DIELY
PREDAJNÉ MIESTA
ŽILINA, TRSTENÁ
KONTAKT
AKCIOVÁ PONUKA
ONLINE SORTIMENT
ŠTVORKOLKY ATV
MALOTRAKTORY
SKÚTRE
PITBIKE / MOTOCYKLE
OBLEČENIE OFF-ROAD
OBLEČENIE ROAD
OBLEČENIE VOĽNÝ ČAS
PRÍSLUŠENSTVO ŠTVORKOLKY
PRÍSLUŠENSTVO MOTOCYKEL
PNEUMATIKY
VÝPREDAJ
DARČEKOVÉ POUKAZY
NIEČO PRE VAŠE ZDRAVIE
DARČEKOVÉ BALÍČKY
NÁHRADNÉ DIELY
PREDAJNÉ MIESTA ŽILINA, TRSTENÁ
KONTAKT
PRIHLÁSIŤ
0
,-€
VOGE
800 Rally
Enduro obojživelník: Tryskom po diaľnici, dravo v teréne
Objem motora
798 cm³
Výkon
70 kW
Vodičský preukaz
A
Spotreba
5 l/100 km
Farba: Biela , Čierna
Novinka
Štrk, asfalt, blato? Nepýtam sa, som ako smrť – beriem všetko!
Som stroj, čo sa na nič nehrá. Pochádzam z planéty Rally a svoje gény nezapriem. Ale neboj, nemusíš byť šampión Dakaru, aby si ma skrotil. Navonok som síce možno drsňák, ale pod kapotou sa skrýva pohodový univerzál, s ktorým si užiješ svižné diaľničné prejazdy aj poriadnu offroad divočinu.
Dvojvalec čo ťa odpáli na mesiac
V ráme mi tepe novučičký dvojvalcový motor s objemom 798 kubíkov, čo točí 81 Nm už pri 6 500 otáčkach. Silu má za 94 koní. Keď poriadne šibneš bičom, vystrelí ťa až na stodeväťdesiatku. Šesťstupňová prevodovka s hydraulickou anti-hoppingovou spojkou ti kryjú chrbát aj keď tam kvalty kopeš fakt bez lásky.
Podvozok testovaný samotným peklom
Svoje miesto na slnku som si musel obhájiť. Prešiel som si peklom púšte Gobi. 30 000 mučivých kilákov, zadarmo nebol ani jediný. Ja mám ale komplet pruženie od Kayaby, brzdí ma Nissin a s nastaviteľným tlmičom riadenia to bola vlastne fajn rozcvička.
Do offroadových kariet mi hrajú aj kolesá. Vpredu sa točí dvadsaťjednotka, vzadu ju nasleduje osemnástka. Obe bezdušové s poriadnym výpletom. Papuče mám od Pirelli, konkrétne model Scorpion Rally STR. Spodok, čo premení divočinu na diaľnicu.
Elektronika ako z offroadovej biblie
Bez elektroniky dnes na Dakar nelez. Tak do mňa namontovali to najlepšie. Ak to máš rád hrabavé, ABS si môžeš vypnúť buď komplet, alebo len na zadnom kolese. Kontrola trakcie je samozrejme vypínateľná tiež. A tam kde cesty strácajú ctené mená, budeš volať na slávu rotačnému tlmiču riadenia. Ani zima ťa nezastaví, vyhrievané sedadlo a gripy budú tvoji nejvernejší kamoši. Keď ostatní zalezú doma za pec, ty môžeš vyraziť za dobrodružstvom a ešte si to aj užiješ.
Pohodlie v každej situácii
Sedlo v optimálnej výške 850 milimetrov je pohodlné, ergonomicky tvarované a navrhnuté skoro ako jeden kus. Vďaka tomu si to v ňom vieš dávať tak ako potrebuješ. Nezabudni tiež cez predstavce poladiť riadidlá podľa svojho gusta.
V páse som štíhly, čím ti dovolím poriadne to roztúrovať v stoji, aj v sede. Vysoké plexi mám šikovne posunuté dopredu, takže ak si budeš chcieť zaskákať nebude ti fackovať bradu. Podržia ťa aj stúpačky. Sú nielen priestranné, ale aj zubaté takže v nich zvládneš aj odvážnejšie situácie.
Displej na stojáka, aby si naň videl aj v stúpačkách
Na farebnom TFT displeji s vysokým jasom a kontrastom, krásne všetko prečítaš aj keď ti bude slnko prať priamo naň. A že je postavený na hlavu? To je zámer – keď sa totiž zdvihneš do stúpačiek, máš vďaka tomu stále perfektný prehľad. Displej môžeš prakticky ovládať cez šikovné prvky na riadidlách alebo cez blútút ak si ho spáruješ s mobilom.
Drsňácky look, vysoké plégo a Ledkové kukadlá
Vyzerá to fakt dobre, ale s tým môžeš ísť na Dakare vieš kam. Takže má všetko hlavne praktické dôvody: vysoké plexi ťa ochráni pred vetrom, vodou aj konármi, výkonné LEDky zasa urobia z noci deň. A ten výrazný zobák? Ten tiež nie je iba na parádu. Sakramentsky ho oceníš, keď zas kamošovi pred tebou odletí šuter od kolesa.
Štýlový zadok s nosičom
Tak nad touto prdelou obdivne hvízdnu aj šťastne zadaní. Línie červených svetiel aj štíhle blinkre priam kričia do sveta, že táto mašina to od stíhačky ozaj nemá ďaleko. Všetky svetlá sú samozrejme komplet LED. A nosič máš už v základe, tak tam cvakni kufre a poriadny trip môže začať!
Motor s masívnym brnením
Zabudni na obavy či náhodou nebrnkneš spodkom o nejaký šutrák. Robustný kryt ochráni motor aj ostatné citlivé časti pred nástrahami terénu. Uži si adrenalín bez zbytočných obáv!
Kolesá zrodené pre offroad
Vpredu dvadsaťjednotka, vzadu osemnástka – offroadový evergreen. Kolesá sú samozrejme vypletané a bezdušové. Na ráfikoch sa krútia gumy Pirelli Scorpion Rally STR, ktoré si hravo poradia s asfaltom, aj v teréne.
Fungel nový osemstovkový dvojvalec
Z tohto dvojvalcového vodníka vymačkáš poriadnu silu. 94 koní ťa bude unášať až 190 kilákov za hodinu. Blahom si zavrníš aj nad točákom – maximum 81 Nm krúti už v 6 500 otáčkach. Úplne novučičký motor ti dá poriadne svaly, nech už si to budeš dávať po diaľnici alebo budeš chcieť byť nezbedný v teréne.
Japonské pružiny KYB, v ktorých koluje rally krv
Odpruženie od Kayaby má nielen krásny zlatý lesk medaily z Dakaru, hlavne je ale komplet nastaviteľné. Vďaka obrátenej konštrukcii vidla pochrúme všetok bordel pod kolesami – takže bahnom, koreňmi aj mínovým poľom zo šutrov preletíš jak Peterhansel v najlepších rokoch.
Nádrž čo vydrží faaaaaaaaaaaaakt dlho
Táto nádrž veru nie je len dizajnová pecka s ostro rezanými hranami. Do vymakaného tela napumpuješ až 24 litrov benzínu. Takže, keď to Jáchym hodí do stroje vylezie mu z toho, že pri 5litrovej spotrebe dostaneš 480 kilákov slobody! To ti na jednu etapu Dakaru bohato vystačí a ešte to s úsmevom zvládneš aj naspäť do bivaku.
Objem motora :
798 cm3
Typ motora :
Štvortaktný radový dvojvalec DOHC
Maximálny výkon :
70 kW (93,8 Ps) / 9 000 ot./min.
Maximálny krútiaci moment :
81 Nm / 6 500 ot./min.
Kompresný pomer :
12
1
Sekundárny pohon:
Reťaz
Prevodovka :
Manuálna, 6 rýchlostí
Štartér :
elektrický
Chladenie :
vodou
Emisná norma :
EURO 5+
Systém dávkovania paliva:
elektronické vstrekovanie
Objem nádrže:
24 litrov
Spotreba paliva:
5 l/100 km
Maximálna rýchlosť:
190 km/h
Predné odpruženie:
plne nastaviteľná upside-down vidlica KYB, ø 43 mm / zdvih 200 mm
Zadné odpruženie:
kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič KYB / zdvih 190 mm
Predná pneu:
90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally
Zadná pneu:
150/70-R18 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally
Predná brzda:
2x dvojpiestikové strmene NISSIN, 2× kotúč
Zadná brzda:
Jednopiestikový strmeň NISSIN, 1× kotúč
ABS:
áno - antiblokovací systém - vypínateľný
TCS:
áno - systém kontroly trakcie - vypínateľný
Rozmery (D׊×V):
2 390 × 860 × 1 399 mm
Pohotovostná hmotnosť:
213 kg
Výška sedadla:
850 mm
8.990
7.308,94 € bez DPH
213
Hmotnosť
na dopyt
Dostupnosť
späť