prihlásenie
PRIHLÁSIŤ
nákupný košík
0,-€

LINHAI UTV 1100 DIESEL Camo

Špičkové pracovné UTV najvyššej rady s vyhláseným spoľahlivým japonským dieselovým motorom Kubota. LINHAI UTV1100 Diesel má všetko, čo je potrebné pre ťažkú ​​profesionálnu prácu: veľkú korbu, na ktorú naložíte aj pol tony nákladu, 800 kg ťažnej sily, robustný podvozok s pohonom 2x4 / 4x4, jednoduché ovládanie a vysokú pracovnú morálku. K tomu pridajte atraktívny moderný dizajn, kvalitné dielenské spracovanie a cenu, na ktorú konkurencie nedokáže reagovať: LINHAI UTV1100 Diesel je jedna z najatraktívnejších ponúk pre súkromné ​​i profesionálne použitie na trhu.
UTV 1100 DIESEL Camo
Akcia
MOTOR KUBOTA DIESEL
Kubota, to je záruka kvality a spoľahlivosti. Ľahký, výkonný a nenáročný japonský trojvalcový diesel Kubota D1105 je preslávený svojou vysokou spoľahlivosťou a dlhou životnosťou. Vďaka technológii E-TVCS má motor minimálnu hlučnosť, vysokú účinnosť a nízku spotrebu. Tento mimoriadne vydarený pohon dopĺňa špičková kanadská automatická prevodovka CVTech.

ELEKTRICKÝ POSILOVAČ RIADENIA
Posilňovač riadenia uľahčuje riadenie a zvyšuje komfort a bezpečnosť jazdy. Vďaka posilňovaču je riadenie výrazne jednoduchšie, a to hlavne v malých rýchlostiach alebo pri otáčaní na mieste, a ani dlhá jazda alebo celodenná práca vás neunaví. Posilňovač riadenia ale nielen upokojuje jazdu a zlepšuje ovládateľnosť, ale zároveň funguje aj ako tlmič nárazov do volantu, keď predné koleso narazí na skrytý kameň, dieru alebo peň. Posilňovač pohltí väčšinu energie a náraz vám nevyrazí volant z ruky.

POHON 4x4 S DVOMA DIFERENCIÁLMI A REŽIMOM TURF
Elektricky pripojiteľný pohon všetkých kolies s uzávierkami predného i zadného diferenciálu zaručuje špičkovú priestupnosť terénom. Jednoduchým stlačením tlačidla si môžete vybrať medzi náhonom len zadných alebo všetkých štyroch kolies, a navyše môžete zapnúť uzávierky oboch diferenciálov a tým ešte podstatne zvýšiť trakciu a ťažnú silu. Pre najťažšie práce, v prudkých stúpaniach a pre ťahanie ťažkých nákladov máte navyše k dispozícii silnú redukciu do pomala. Režim Turf Mode je výhodný najmä pri jazde po upravenom trávniku alebo pri zatáčaní na malom polomere. V tomto režime je poháňané iba zadné pravé koleso. Pretože obe zadné kolesá nie sú prepojené, UTV ľahšie zatáča, pri zatáčaní sa nerobia koľaje a pneumatiky netrhajú trávnik.

NEZÁVISLÉ ZAVESENIE KOLIES
Robustný podvozok s nízkym ťažiskom zaručuje skvelú stabilitu a výbornú priechodnosť terénom. Všetky kolesá sú nezávisle zavesené a odpružené ľahko nastaviteľným pružením. Vysokú obratnosť a vynikajúcu ovládateľnosť zaisťuje aj elektrický posilňovač riadenia a veľmi malý polomer otáčania.

VEĽKÁ SKLOPNÁ KORBA
Na priestrannú sklápacie korbu naložíte všetko, čo potrebujete - ani pol tony nie je problém. Odklápacie / odnímateľné zadné čelo vrátane bočníc umožňujú ľahko premeniť oceľovú korbu na veľké praktické plato. Vďaka plynovým vzperám je zloženie každého nákladu hračkou.

ERGONIMICKÉ OVLÁDANIE
Volant, radiaca páka a všetky ovládacie prvky sú prehľadne a ergonomicky usporiadané. Všetko je presne tam, kde to intuitívne očakávate, ovládanie celkom prirodzene padne do ruky. Práca je ľahšie, vašu pozornosť pri jazde nič nerozptyľuje, riadenie máte neustále pod kontrolou.

VÝKONNÉ BRZDY
Mohutne dimenzované kotúčové brzdy poskytujú presvedčivú brzdnú silu. Brzdy sú skvele predvídateľné a spoľahlivo vás zastaví aj s ťažkým nákladom alebo plne naloženým prívesom.


VŠETKY INFORMÁCIE PREHĽADNE
Prístrojová doska s modro podsvieteným displejom je dobre čitateľná, a poskytuje všetky dôležité informácie. K dispozícii máte digitálny otáčkomer, digitálny rýchlomer, ukazovateľ počtu najazdených km, ukazovateľ počtu motohodín, indikátor zaradeného pohonu 2WD / 4WD, ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny, digitálne palivomer, kontrolka neutrálu, diaľkových svetiel, ukazovateľov smeru, zaradenej spiatočky a kontrolka motora.

BOHATÁ VÝBAVA V CENE
Spoľahlivý Linhai UTV1100 Diesel presviedča tiež veľkorysou výbavou už v základnej cene. K štandardnej výbave patrí napríklad elektrický posilňovač riadenia EPS, extra silný navijak s ťažnou silou 4500 lbs, sklopná ochrana nôh, predný ochranný rám, oceľové ochranné postranné rámy, 14palcové kolesá sa šestiplátnovými pneumatikami, plastová strecha odolná UV-žiareniu, ochranná klietka s certifikáciou ROPS , ťažné zariadenie (oko-čap), lavicové sedadlo s bezpečnostnými pásmi pre zvýšenie bezpečnosti posádky, úložná schránka v prístrojovej doske, dvojité projektorové svetlomety, LED svetlá pre denné svietenie alebo akustická signalizácia spiatočky.

ĎALŠIE VLASTOSTI
Digitálny multifunkčný displej s funkciami: otáčkomer, rýchlomer, maximálne dosiahnuté otáčky motora, maximálna dosiahnutá rýchlosť, priemerná rýchlosť, 2 počítadlá denné prejdenej vzdialenosti, počítadlo celkovo prejdenej vzdialenosti, denné počítadlo najazdených motohodín, celkové počítadlo najazdených motohodín, palivomer, diagnostický poruchový kód, palubný hodiny
Kontrolky: pohon 4x4, zaradený prevod, prehriatie motora, motorový olej, ukazovatele smeru, osvetlenie

VÝBAVA
Elektrický posilňovač riadenia EPS, sklopná korba s vyklápacím a odnímateľným čelom a bočnicami, extra silný navijak 4 500 lbs, predný ochranný rám, oceľové ochranné postranné rámy, 14palcové kolesá sa šestiplátnovými pneumatikami, plastová strecha odolná UV-žiareniu, sklopné ochrana nôh, ochranná klietka s certifikáciou ROPS, ťažné zariadenie oko-čap, lavicové sedadlo s bezpečnostnými pásmi, úložná schránka v prístrojovej doske, dvojité projektorové svetlomety, LED svetlá pre denné svietenie, akustická signalizácia spiatočky

LEGISLATÍVA A SCHVÁLENIE
Homologácia pre cestnú prevádzku: áno, T1B, (vodičské oprávnenie skupiny B - automobil)
Registračná značka (ŠPZ) v cene (pri preberaní stroja obdržíte čistopis technického preukazu)
Motor :
Model: Kubota Diesel D1105-E3B, ​​Made in Japan
Typ: 4taktný kvapalinou chladený radový trojvalec
Objem: 1124 cm3
Vŕtanie x zdvih: Ø 78 x 78,4 mm
Kompresný pomer: 24.1
Výkon: 24.8 HP
Krútiaci moment: 72 Nm @ 3000 / min
Chladenie: kvapalinou + elektrický ventilátor
Pohonný systém:
Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný, 2 uzamykateľné diferenciály
Prevodovka: automatická, CVTech, L / H / N / R so spiatočkou + motorová brzda
Uzávierka diferenciálu: vpredu aj vzadu
Koncový prevod: kardanom
Podvozok:
Zavesenie prednej: nezávislé (IRS), dvojité A-ramená
Zavesenie zadné: nezávislé (IRS), dvojité A-ramená
Pérovanie prednej: hydraulické tlmiče s nastaviteľným predpätím pružín
Pérovanie zadnej: hydraulické tlmiče s nastaviteľným predpätím pružín
Brzdy predné: 2x hydraulická kotúčová
Brzdy zadné: 2x hydraulická kotúčová
Parkovacia brzda: ručné
Pneumatiky predné: AT26 x 9 - 14
Pneumatiky zadné: AT26 x 11 - 14
Rozmery a hmotnosti:
Celková dĺžka: 3018 mm
Celková šírka: 1520 mm
Celková výška: 1905 mm
Výška sedadla: 915 mm
Svetlá výška: 240 mm
Rázvor: 1930 mm
Hmotnosť bez náplní: 700 kg
Nosnosť korby: 500 kg
Ťažná sila: 800 kg
Palivová nádrž: 35 l
Rozmery korby: 1020 x 1470 x 400 mm
Homologizácia: T1B
700
Na otázku