Loncin XWOLF 200 čierna
Ideálny stroj pre štvorkolkových začiatočníkov i nenáročných pohoďákov
V jednoduchosti je sila. Povedali si šikovné vývojárske hlavy Goesu a Loncinu a stvorili MA. Nie som žiadny pretekár. A ani ním byť nemám. Na pretekanie sú tu moji kolegovia. Som super parťák pre štvorkolkových nováčikov, nenáročných cestovateľov, alebo príležitostných pracantov.
Mládežníkov pobavím, otcovi helfnem s prácou, mamu hodím na nákup a starých rodičov odveziem na ryby, alebo na huby. Som jednoducho viacgeneračná štvorkolková kára. Dostaneš ku mne aj techničák, takže mi môžeš nacvaknúť ŠPZ-ku a vyraziť ofiko na cesty. Alebo za mňa zapriahneš vozík a spolu odvezieme aj stokilový náklad.
Toto všetko zvládnem vďaka úspornému 176- kubíkovému motoru s karbecom. Tucet koní roztáča zadné kolesá pomocou reťaze. Miesto pokynov Hijó!, alebo Prrr! si šoférovanie pohodlne ošéfuješ pomocou automatickej prevodovky s variátorom a troch brzdových kotúčov. Trojka je super číslo, takže mám aj 3 tlmiče, ktoré spoľahlivo filtrujú nerovnosti. A pretože ma vymýšľala hlava pomazaná, o ramená sa mi starajú maznice, ktoré predlžujú životnosť celého podvozku.
Som pekná mašina, ktorá sa nestratí v dave. Mám moderné ostré krivky. Predok aj zadok mi zdobia LEDkové kukadlá a nosiče mi ohákli s plastovými krytmi. Kabátik mám buď čierny, alebo strieborný. Oba v matnom laku, čo je inak výsada vyšších modelov. No, jednoducho som dosť šmrncovná štvorkolka pre pubertálnu dcéru, chlapáckeho hospodára i deda rybára.
Druhá generácia ľahkého „dvojkila“ je tu! Francúzsky Goes sa spojil s novým partnerom, firmou Loncin a prvý spoločný projekt je na svete.
Jednoduchá štvorkolka s obsahom 176 ccm vybavená karburátorom a náhonom zadných kolies určite nieje žiadny trhač asvaltu ani zdolávač rumunských hôr, ale na to predsa nebola skonštruovaná. To ale neznamená , že sa bojí terénu alebo ťahania vozíka. Vďaka svojej takmer plnohodnotnej veľkosti pracovnej štvkorkolky si ju užijú aj teenageri.
Reťaz sa postará o prenos sily na zadné kolesá. Trojica brzdových kotúčov (dva na prednej náprave a jeden vzadu) zase o brzdenie. Prevodovka je samozrejme automatická, s variátorom a ma tri polohy - dopredu (F), neutrál (N) a spiatočku (R). V základnej výbave tiež nechýba LED predné i zadné svetlá, prehľadný digitálny tachometer, ťažné zariadenie so zásuvkou, ktoré je homologizované na 100kg, predný ťažný čep ale aj predný a zadný oceľový nosič pokrytý plastom.
Podvozkovo je štvorkolka veľmi príjemná a trojica tlmičov pekne filtruje nerovnosti. Ramena podvozku z maznicami zaručujú dlhšiu životnosť komponentov celého podvozku.
Samozrejmosťou je tiež homologizácia na prepravu po verejných komunikáciach, preto ku každej štvorkolke dostanete čistopis technického preukazu. K jazdeniu postačí vodičák na auto – skupina B.