prihlásenie
PRIHLÁSIŤ
nákupný košík
0,-€

TGB BLADE 600 LTX MAX EPS 4x4 T3b

Moderný dizajn s LED Matrix svetlometmi, Full-LED osvetlenie, trojrežimový posilňovač riadenia, automatická prevodovka s japonskými komponentmi, predĺžený podvozok s vyvýšenou sedačkou spolujazdca, príjemné ovládanie a výborné jazdné vlastnosti - TGB Blade 600 LTX MAX EPS prichádza s úplne novým veľkým farebným TFT displejom s denným a nočným režimom, ktorý navyše disponuje aj Bluetooth pripojením k mobilnému telefónu. Pozornosť upútajú nové LED zadné svetlá s dynamickými blikačmi. K tomu vyhlásene spoľahlivý motor s vysokou ťažnou silou, vynikajúce terénne vlastnosti, elektricky pripojiteľný pohon 4x4 a mimoriadne bohatá štandardná výbava – nový TGB Blade 600 LTX MAX EPS má všetky dôvody stať sa jednou z najobľúbenejších štvorkoliek strednej triedy.
BLADE 600 LTX MAX EPS 4x4 T3b
Posilňovač riadenia s tromi režimami

Elektrický posilňovač riadenia uľahčuje ovládanie štvorkolky a zmenšuje silu potrebnú na riadenie. Posilňovač tiež zvyšuje bezpečnosť jazdy, pretože zároveň funguje aj ako tlmič rán a úderov do riadidiel - keď narazíte okolo na skrytý kameň, dieru alebo peň, náraz vám nevyrazia riadidlá z ruky, pretože väčšinu energie nárazu pohltí posilňovač.

Výkonný motor

Spoľahlivý štvordobý motor 600 ccm s modernou štvorventilovou technikou je chladený kvapalinou a olejom, s dvoma samostatnými chladičmi. Moderné elektronické vstrekovanie paliva zaručuje vysoký výkon, veľký krútiaci moment, nízke emisie a spoľahlivé štartovanie v lete aj v zime. Predná ozdobná mriežka chladiča je odnímateľná na uľahčenie čistenia.

Predĺžený podvozok

Optimalizovaná geometria so širokým rozchodom a príjemne nastavené odpruženie. Výsledkom je ľahká ovládateľnosť, presné riadenie a vysoká stabilita pri jazde. Predĺžený podvozok navyše ponúka dostatok miesta pre dvoch jazdcov na samostatných sedačkách.

Pohon 4x4 s dvoma diferenciálmi

Pohon 2x4/4x4 a moderné nezávislé zavesenie všetkých kolies iRS, spoločne so širokým rozchodom a veľkou svetlou výškou zaručuje vynikajúcu priechodnosť ťažkým terénom. Verzie Euro 5 sú navyše vybavené hneď dvoma uzamykateľnými diferenciálmi. V ťažkom teréne oceníte možnosť uzamknutia buď predného, ​​alebo oboch diferenciálov. Vďaka tomu môžete pohon zvoliť ideálne pre akýkoľvek terén. Na jednu stranu získate maximálnu trakciu v ťažkom teréne, na druhú stranu pokojné riadenie v zákrutách a na rovine.

Výkonný brzdový systém

Účinné kotúčové brzdy vám dajú istotu pri ťažkej práci, keď veziete vlek alebo ťažký náklad, a pri posúvaní vašich jazdeckých limitov. Vďaka odolným pancierovaným hadičkám brzdy umožňujú citlivé dávkovanie a presnú kontrolu brzdného účinku.

Full-LED osvetlenie

Vysoko svietivé predné LED Matrix svetlomety dodávajú stroju atraktívny vzhľad a vysokú bezpečnosť. Tiež všetko ďalšie osvetlenie vrátane brzdových svetiel a blikačov je vybavené inovatívnou LED technológiou, ktorá poskytuje vysokú svietivosť pri nízkej potrebe elektrickej energie.

Dynamické zadné blikače
Dynamické zadné blikače

Moderné zadné LED svetlá ponúkajú vyššiu viditeľnosť, väčšiu bezpečnosť a navyše sú vybavené atraktívnou dynamickou funkciou blikačov.

Nový TFT displej

Nový farebný TFT displej s automatickým prepínaním denného a nočného režimu prehľadne zobrazuje rýchlosť jazdy, digitálny otáčkomer, stav paliva, zaradený pohon 2WD/4WD, režim posilňovača, zaradený prevod, teplotu chladiacej kvapaliny a denné počítadlo kilometrov. Displej navyše disponuje aj Bluetooth pripojením k mobilnému telefónu, a možnosťou nastavenia upozornenia pri dosiahnutí vopred nastavenej rýchlosti.

Plná výbava už v štandarde

TGB Blade 600 LTX MAX EPS ponúka už v základe mimoriadne bohatú výbavu, v ktorej nájdete napríklad farebný TFT displej, variabilný posilňovač riadenia s 3 režimami, moderné LED osvetlenie, nové ALU disky 12", značkové pneu, chrániče rúk, robustné nárazníky, moderné kompozitné nosiče, samostatné sedadlo spolujazdca s opierkou chrbta, opierky nôh pre spolujazdca, 12V zásuvku, ťažné zariadenie a vodotesný navijak s ťažnou silou 3000lbs.
Typ: štvortaktný jednovalec SOHC, EFI
Objem: 561 cm3
Vŕtanie x zdvih: Ø 95 x 79,2 mm
Kompresný pomer: 10.2 1
Výkon: 42k (31,3 kW) / 6500 (off-road)
Max. krútiaci moment: 53,6 Nm / 5500 (off-road)
Chladenie: kvapalinou + olejom + elektrický ventilátor
Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný
Prevodovka: automatická, CVT variátor so spiatočkou, L/H/N/R/P, brzdenie motorom
Uzávierka diferenciálu: vpredu, elektricky ovládaná (T3b)
EPS: elektrický posilňovač riadenia s tromi režimami
Koncový prevod: kardanom
Zavesenie predné: nezávislé dvojité A-ramená
Zavesenie zadné: nezávislé dvojité A-ramená
Pérovanie predné: kvapalinové tlmiče + päťpolohovo nastaviteľné predpätie pružín
Pérovanie zadné: kvapalinové tlmiče + päťpolohovo nastaviteľné predpätie pružín
Brzdy predné: 2x hydraulická kotúčová
Brzdy zadné: 1x hydraulická kotúčová (T3b)
Pneumatiky predné: AT25 x 8 - 12
Pneumatiky zadné: AT25 x 10 - 12
Celková dĺžka: 2280 mm
Celková šírka: 1250 mm
Celková výška: 1420 mm
Svetlá výška: 320 mm
Výška sedla: 940 mm
Rázvor: 1450 mm
Prevádzková hmotnosť: 444 kg
Palivová nádrž: 18 l
Homologizácia pre cestnú premávku: áno, T3b
Registračná značka (SPZ): v cene (spolu so štvorkolkou získate čistopis Technického preukazu)


444
5